Till startsidan - MellanrummetOm MellanrummetHur vi arbetarTjänsterKontakta ossEnglish versionSitemap


 


Front office
Kundtjänst

Back office
Underhåll
Analys
Affärsutveckling
Skapa liv
Internetmarknadsföring
Traditionell marknadsföring

Supply chain
Lager/distribution
 

 




Kalla fakta i beslutsunderlaget är grunden för en kostnadseffektiv e-handel. Det innebär att en fortlöpande analys inom sortiment, lagerhållning och systemutveckling är en förutsättning för att få effektivitet och en sund lönsamhet i e-butiken, konstaterar Magnus Lidström som är VD för Mellanrummet.

En central uppgift i uppstartsfasen är målgruppsanalysen och avstämningen mot en kvalitativ användarundersökning. Analysen av artikelsortiment och mest sålda varor ska gå hand i hand med marknadsavdelningens aktiviteter.

Mellanrummet tillhandahåller de analysverktyg som skapar förutsättningar för en kostnadseffektiv och lönsam e-handel.